وکالت تخصصی در امور ورزشی

ورزشکاران از چه حقوقی برخوردار می باشند ؟ آیا ورزشکاران جهت احقاق حقوق خود بهتر است از خدمات حقوقی وکلا بهره مند گردند ؟ وکالت ورزشکاران شامل چه بخش هایی از حقوق می باشد ؟ آیا می دانید عدم آگاهی ورزشکاران در خصوص قراردادهای منعقده در خصوص حقوقشان سبب ورود ضرر و زیان به حقوقشان می شود ؟ وکالت ورزشکاران در حقوق ایران در چه وضعیتی قرار گرفته است ؟ آیا حقوق ایران در زمینه وکالت ورزشکاران و دفاع از حقوق ورزشکاران فعالیت دارد ؟ وکالت در ورزش و تنظیم قراردادهای ورزشی برچه اساسی می باشد ؟ آیا می دانید گروه ILFبا بهره گیری از وکیل مجرب خدماتی را در زمینه وکالت ورزشکاران به شما شهروندان و ورزشکاران ایرانی ارائه می دهد؟ روند حاکم بر نظام حقوقی ایران در زمینه وکالت ورزشکاران چیست ؟ آیا می دانید با آشنایی با قوانین حاکم بر وکالت ورزشکاران ، وکلای ورزشکاران می توانند موکلین خود در زمینه اخذ مجوزهای لازم و علی الخصوص اقامت ورزشکاران راهنمایی و هدایت نمایند ؟
همانطور که می دانید روز به روز ورزش در کشور ایران رو به پیشرفت می باشد ، ورزشکاران بایستی نسبت به حقوق خود در زمینه وکالت ورزشکاران آشنایی داشته باشند. متاسفانه در حقوق ایران ، به دلیل حرفه ایی نبودن ورزش و عدم علم کافی نسبت به شغل ( حرفه ) وکالت ، نقصی در اقتصاد و فرهنگ کشور به وجود آورده است.
وکالت تخصصی در دعاوی ورزشی؛ از جمله پرونده های مفتوح در ارکان قضایی فدراسیون ها (کمیته های انضباطی، کمیته تعیین وضعیت، کمیته اخلاق)، حوادث ورزشی، اختلافات قراردادی بازیکن و باشگاه و …
– ارائه مشاوره در زمینه ساز و کار حل و فصل اختلافات ورزشی
– اطلاع رسانی در زمینه آخرین مقررات حقوقی، آیین نامه های انضباطی داخلی و بین المللی رشته های ورزشی
گروه ILF به تمامی ورزشکاران توصیه می نماید ؛ به دلیل بارحقوقی بر تمامی قراردادهای فی مابین ورزشکاران و فدراسیون ها و اطلاعات ناکافی ورزشکاران محترم در زمینه علم حقوق ، بایستی در زمینه انعقاد قرارداد ها حتما از وکلای معتبر حقوقی و قانونی استفاده نمایند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp